2013. augusztus 8., csütörtök

Nem merül feledésbe

Bár már több hónap telt el (lassan 1 év), hogy nincs szerver, de ez nem jelenti azt, hogy soha nem is lesz már. Sajnos mostanában nem indul újra még, ugyan is nincs külön időm foglalkozni vele, pedig ez lenne a kulcsa, hogy ismét beinduljon a dolog. Scriptelésbe le vagyok maradva, utoljára 0.3e-t scripteltem, azóta nem követem nyomon még a sampforum.hu-t sem, csak a szívem fájlalnám. Mire újra elindulunk, lehet már hülye kis playerekből szakállas köcsög lesz, de a samp-ot tilos elfelejtenünk, ez örök. Ha kell, 40 évesen 2 gyerek mellett is tolni fogom, hiába fog könyörögni, hogy adjak neki enni, leszarom, így járt. Arról nem tehetek hogy egy 3-4 éves gyerek nem fogja fel hogy leszarom kicsiny kis szaros életét, tartsa tiszteletben a virtuális életem. És köszönet külön RyDerBoy-nak és Drifter_Pro-nak, hogy kisfilmeket készítenek a szerver emlékére, meg persze hogy én is benne lehetek. Kérem senki ne felejtse el a szervert, idővel újraindul :)

Néhány játékos akire emlékezünk:

Szandi
KzzOmo
Armani (cigánygyerek)
Cicukaa
Broken_Angel (Timike :D )
ArSzi seggfej
/Akivel kezdtem a sampot nagyon sok éve: Big_Wolf  [kár, hogy nem emlékszel rám] /
Beatbull

és még sok faszrágó szarkupac.

Ámen!


H4cker

6 megjegyzés:

  1. engem már el is felejtettél? jóvan nem csinálok több szar mapot neked! végeztünk!

    UI: szar az xp

    VálaszTörlés
  2. de bakker :D én is segítettem a filmbe :D köcsög ryder :(

    VálaszTörlés
  3. Nagynehezen 2 jelenetet leforgattál velünk.. a harmadikat 50. próbálkozás után se sikerült megcsinálnod.. aztán elkezdtél siettetni, ekkor basztalak ki a szerverről

    VálaszTörlés
  4. az örökös vita, egyszerűen imádom :D:D:D:D:D

    VálaszTörlés