2012. október 31., szerda

By Drifter_Pro

Drifter_Pro írta:

lolololol Már vártam...Az utolsó 3 napban nem sajnáltam a playereket:D De te most melyik áldozat vagy? Mondtam hogy nyugotdan jelentsetek,nem nagyon érdekel mi a véleményetek rólam,bocs hogy nyomorultak vagytok... Ha feljön egy normális player,aki irni is,olvasni is tud,az általában admint kunyizik,ha feljön valami irástudatlan csiter nyomorék fasz,az meg üldözi a playereket a hülyeségeivel... Na most akkor felteszem a kérdést: Ki a fasznak csinálod a scripteket,(H4cker),ki a szarnak mapolsz,ha úgyis leszarják 2 napon belül(János+Péter),ki a fasznak lennék én jó admin?(ÉN XD)Eddig talán 3 év alatt 4-5 játékost ismertem,aki normális is volt,és tényleg szórakozott az szerveren...Abból 1. H4cker 2. RyDerBoy (1. kettő mikor hogy) talán most már BeatBull is... Dont nem sorolom oda,mert ő egy fasz,ha fel is jött a szerverre,akkor autókázot magába,aminek kurva nagy élrteme van..Tehát hány normális playerünk volt...hát,inkább nem mondok számokat,meg most már konkrétumokat se,de kurva kevés...Ezen vagy valamivel javitani kéne,talán a mi hozzáálásunkon is,és próbálni kiszűrni a hülyéket...(Sok van belőlük):D eddig is azt csináltuk,csak a morbidabb verziójával...Nos hát amúgy arról van szó,hogy aki nem 10 év alatt van,az szinte nem játszik SA:MP -al...Ezek a játékok a mostani gyerekeknek "túl öreg",keresik az ilyen FIFA faszságokat meg a IV meg SIMS3 meg minden lófasz...Ezzel azt szeretném üzenni,hogy nehéz keresni normális playereket...Nem az ilyen Ballai_Ricsi féle *majd behugyozok,admint kaptam!* féle gyerekekkel kell foglalkozni...Ezek emlitésre se méltóak,de én jószivá vagyok,hadd örüljön hogy benne van a regényembe:) Nemtudom hogy mennyi embert fog érdekelni például a mozgó hajó,engem pl igen,de bármilyen map,script,vagy bármely egyéb,ha nem árthat azzal a cuccal egy másik playernek,akkor le se szarják.(pl /gbe vel felrobbanthatod a mások kocsiját,akkor az a parancs meg van jegyezve,minden percben használják(persze nagyon jó cucc:D) ) Én igy gondolom... Másnak a vélemyénét megintcsak leszarom,de azért kommentálom,ezt is lehet vitatni hogy ha leszarom akkor mér kommentálom...Igen,mert egy kötözködő fasz vagyok,aki mindenkit ok nélkül kibasz,és igen H4ckererrel tesók vagyunk,csak ezért vagyok admin:)

Teljesen egyetértek vele, ahogy azzal is, hogy még mindig nem vagyunk elég szigorúak, csupán másnak ember módjára kéne viselkedni. Hiába csak egy játék, de a Te karaktered formál Téged. Megkéne végre érteni. H4cker

5 megjegyzés:

  1. Kb. 1 éve ezt mondom, hogy miért tűrjem ha egy player fogyatékos, fasz szopó és nem normális? De mindenki szart a fejemre.. és én voltam a szar admin.

    VálaszTörlés
  2. Te teljesen más tészta vagy, te akkor is belekötsz a másikba amikor még egy szót sem beszéltetek. Pl BeatBull: RyDerBoy: - még egy 10 éves?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az bazdmeg. azt csak viccből mondtam és most nemakarok vitátnyitni, de akit te normálisnak tartottál eddig, az végül bannolva lett és nem én általam.

      Törlés
  3. aki normálisnak látszik, szerintem érdemes megadni 1 esélyt, és úgy érzem, beat-el eddig egész jól állunk. low.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. LOW ha felhúzod az idegeimet szétloccsanok!' beat más, az eddigi "átjáró" adminjaink 12 éven aluliak voltak

      Törlés